søndag 19. september 2010

Bolledag i solen




Jeg er vel egentlig litt kjærringa mot strømmen noen ganger....så som i dag, når det endelig er en høstdag så vakker at det nesten ikke går an...og alle springer ut for å nyte dagen...da er jeg inne....og baker boller!
Det er bare det at det liksom har ligger sånn i bakhodet i lange tider nå, så når jeg nå endelig fikk bolleånden over meg, da var det jo bare å sette i gang da :)

Bolledeig til ca 60 boller 
Trille, trille
MÅ bare ha en firkant mørk kokesjokolade inni...husets bollespisere bare eeelsker det
Masse deilige boller til kaffen og safta

Jeg har en egen bolleoppskrift som er veldig god, men så har jeg forlagt denne og har kjøpt "ferdigbolle" på pose. Anbefales! Meget enkelt, nydelig deig og veldig gode boller

Bon apetite!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar